Welkom op het Blog van Unique Hobby Products

Over het algemeen zullen er op dit blog kaarten geplaatst worden waarbij ik veel gebruik heb gemaakt van producten uit mijn eigen collectie. Deze producten kun je overwegend vinden in mijn online webwinkel. Het adres hiervan is www.hobbyproducts.nl. De kaarten die op dit blog komen te staan zullen in principe niet in een kaartenpakket te verkrijgen zijn. Wel zijn er veel Embellshments los te bestellen.

Je kunt op dit blog ook een berichtje achterlaten om te vertellen wat je van de kaart vindt of om vragen te stellen over de kaart of over producten van Unique Hobby Products.

Ik hoop dat je veel inspiratie kunt halen uit de kaarten die ik op dit blog ga plaatsen.

Team Unique Hobby Products

dinsdag 15 november 2011

Unique Design kaart - Tilda with winter flowers


Hallo allemaal,

De kaart is gemaakt met de volgende producten:

UHKS30214 - Unique Embellishments Leaf Swirl 1 - 21x47mm - Hagelwit
UHKS30255 - Unique Embellishments Tekst Merry Christmas karton 1 mm dik - 45 mm - Wit
UHKS30254 - Unique Embellishments Christmas Tree 1 - 125mm - 95mm - 60mm
UHKS30253 - Unique Embellishments Paper Star – 17 mm - Brons
UHKS30205 - Unique Embellishments Snowflake 3 – 95 mm - Wit

Overige producten:
Tilda scrappapier
Unique paper roses in de kleuren donker bruin, licht bruin en gebroken wit
Stempel Tilda with winter flowers van Magnolia
Starform 7018 Gouden glitter stippen

Voor het inkleuren van de stempel, en de leafswirl heb ik gebruik gemaakt van de Flexmarkers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Huidskleur: O719, Y217, R528
Haar: O527, O325
Kleding: O837, Y119, Y217, IG10,
Schoenen en leafswirl: O837


1 opmerking: