Welkom op het Blog van Unique Hobby Products

Over het algemeen zullen er op dit blog kaarten geplaatst worden waarbij ik veel gebruik heb gemaakt van producten uit mijn eigen collectie. Deze producten kun je overwegend vinden in mijn online webwinkel. Het adres hiervan is www.hobbyproducts.nl. De kaarten die op dit blog komen te staan zullen in principe niet in een kaartenpakket te verkrijgen zijn. Wel zijn er veel Embellshments los te bestellen.

Je kunt op dit blog ook een berichtje achterlaten om te vertellen wat je van de kaart vindt of om vragen te stellen over de kaart of over producten van Unique Hobby Products.

Ik hoop dat je veel inspiratie kunt halen uit de kaarten die ik op dit blog ga plaatsen.

Team Unique Hobby Products

vrijdag 3 augustus 2012

Unique Design Kaart - Tilda Kneeling Tilda

























Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op de candy. Ik hoop dat we snel 200 volgers hebben.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met Kneeling Tilda.

Deze kaart is gemaakt met de volgende producten:
UHKS30337 - Unique Embellishments Doily vierkant 92 mm wit
UHKS30192 - Unique Embellishments Butterfly 10 - wit
UHKS30329 - Unique Embellishments Leaf swirl 2 - wit
UHKS30339 - Unique Embellishments Fence 3 - B 43mm - Hagelwit
UHKS30229 - Unique Paper Roses Open - Baby Blue 10 mm
UHKS30234 - Unique Paper Roses Open - Navy Blue - 20 mm

Overige producten:
Scarppapier van Tilda, laceband en kaasdoek.
Voor het inkleuren van de stempel heb ik gebruik gemaakt van de flexmarkers.
Haar: O535 Cacao - O727 Caramel  -  O928 Sandstone  
Huid: R528 Tea Rose - O719 Light Fawn - O729 Blush
Broek : Y516 Soft Kaki
T-shirt: B336 Cadet Blue
Schoenen: O928 Sandstone

Het hekje is met O928 Sandstone lichtbruin gekleurd.

8 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje weer hoor. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit vooral die hekjes
    zien er heel leuk uit en mooi ingekleurd
    past allemaal mooi bij elkaar

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geralda dit is weer een mooie kaart
    super
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww wat een schitterende kaart zeg, daar heb ik nog veel moeite mee een mooie scrapkaart maken. vind deze echt geweldig.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en een lieve stempel.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje met prachtig vierkant er achter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Geralda,
    Wat een heeeeele mooie kaart zeg!!!!!!
    Het lijkt wel alsof jou kaarten steeds mooier worden.
    Heel leuk gedaan met die hekjes.
    En die vorige kaart die vind ik ook GEWELDIG!!!!!!
    Ga zo door, en wij kunnen dan mee genieten.
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen