Welkom op het Blog van Unique Hobby Products

Over het algemeen zullen er op dit blog kaarten geplaatst worden waarbij ik veel gebruik heb gemaakt van producten uit mijn eigen collectie. Deze producten kun je overwegend vinden in mijn online webwinkel. Het adres hiervan is www.hobbyproducts.nl. De kaarten die op dit blog komen te staan zullen in principe niet in een kaartenpakket te verkrijgen zijn. Wel zijn er veel Embellshments los te bestellen.

Je kunt op dit blog ook een berichtje achterlaten om te vertellen wat je van de kaart vindt of om vragen te stellen over de kaart of over producten van Unique Hobby Products.

Ik hoop dat je veel inspiratie kunt halen uit de kaarten die ik op dit blog ga plaatsen.

Team Unique Hobby Products

woensdag 10 april 2013

Eerste workshop in onze nieuwe workshopruimte!

Vandaag hebben wij voor het eerst in onze nieuwe workshopruimte een workshop gegeven. We hadden een groep van 8 enthousiaste dames die een scrapkaart gingen maken.


Tijdens deze workshop hebben de cursisten o.a. gewerkt met Pion design papier, Unique Hobby Stamps en Embellishments, Magnolia en Ranger Distress Ink.

Iedereen is aan het einde van een gezellige middag met een prachtige scrapkaart naar huis gegaan. Wij willen alle cursisten nogmaals bedanken voor hun deelname.


Binnenkort zullen wij zowel op onze vernieuwde website als op het blog een aantal data vermelden waarop wij deze en andere nieuwe workshops gaan geven.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk....ziet er gezellig uit! Is dit in Coevorden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg gezellig uit. Het eindresultaat is ook erg mooi geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rachel,
    Wat leuk dat je reageert. Wij zitten inderdaad met onze workshopruimte in Coevorden.

    Groetjes Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ruimte! Ik heb een aantal producten op de stempelbeurs in Zeist gekocht bij jullie. Ik hoop dat de labeltjes/tags binnenkort ook op dit blog te zien zullen zijn. Ik zag zoveel leuke voorbeelden voorbij komen.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was erg gezellig en leuk.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen